«Τι αγόρασες;» είναι η πρώτη, αυθόρμητη ερώτηση που κάνει κάποιος, όταν βλέπει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να κρατάει τσάντες με ψώνια στα χέρια του. Μέσα σε επτά δευτερόλεπτα – όσα λένε ότι αρκούν για να σχηματίσουμε εντύπωση για κάτι – έχει έρθει σε μία πρώτη επαφή με το brand, χωρίς να έχει επισκεφτεί το κατάστημά σου, χωρίς, πολλές φορές, να γνωρίζει το ίδιο το brand σου.
Αρκεί βέβαια, εσύ, ως επιχειρηματίας, να έχεις προνοήσει να δημιουργήσεις μία branded συσκευασία, με το λογότυπό σου, την επωνυμία σου ή όποιο άλλο design επιθυμείς. Δεν είναι λοιπόν, αυτός ένας τρόπος διαφήμισης και προβολής της επιχείρησής σου και μάλιστα από τους πιο οικονομικούς;
Την ίδια στιγμή, ο πραγματικός πελάτης σου, ο οποίος κρατάει στα χέρια του το προϊόν που μόλις αγόρασε από το κατάστημά σου, έχει ήδη βιώσει μία πρώτη εμπειρία με το brand σου. Είτε αυτή η συσκευασία προέρχεται από φυσική αγορά είτε από το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, ο πελάτης ανάλογα με την ποιότητα της συσκευασίας, σε έχει κατατάξει ήδη σε μία κατηγορία επιχειρηματία. Στον επιχειρηματία που σέβεται τον πελάτη του ή στον επιχειρηματία που τον ενδιαφέρει απλώς η πώληση των προϊόντων του, αδιαφορώντας για την εμπειρία που προσφέρεις στο σύνολό σου.
Φυσικά, και το πλέον σημαντικό κριτήριο είναι η ποιότητα των προϊόντων σου, μην ξεχνάς ωστόσο, ότι ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος, ιδιαίτερα με την ισχυροποίηση του e-commerce που έχει ανοίξει τα σύνορα και συνεπώς και τις επιλογές των καταναλωτών. Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις, εντός και εκτός, που ενδεχομένως προσφέρουν το ίδιο, αν όχι καλύτερο από το δικό σου προϊόν. Φέρε στο μυαλό σου, τα μεγαλύτερα και δημοφιλέστερα brands παγκοσμίως και εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο ο πελάτης παραλαμβάνει την παραγγελία του.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, πρόκειται για ιδιαίτερα προσεκτικά σχεδιασμένες συσκευασίες που αφηγούνται μία ιστορία, την ιστορία του brand, και του προσδίδουν μία αξία, η οποία στη συνέχεια μεταφέρεται στον εκάστοτε πελάτη. Και ίσως σκέφτεσαι, ότι είναι αδύνατον να συγκριθείς με καλά εδραιωμένα brands που διαθέτουν μεγάλα budgets απευθυνόμενα σε παγκόσμιες αγορές, καθώς δεν μπορείς να διαθέσεις ένα τόσο σημαντικό κεφάλαιο για τη συσκευασία των προϊόντων σου.
Για τον λόγο αυτό, στην Cartabianca, προσφέρουμε μία σειρά από επιλογές για κάθε fashion store που επιθυμεί να ενταχθεί δυναμικά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού του.
Για κάθε κατάστημα μόδας, η σωστή επιλογή κρεμάστρας αποτελεί βασική προϋπόθεση για την προβολή και ανάδειξη των ρούχων. Μπορούν να συνδυαστούν με κονκάρδες ασφαλείας που πιστοποιούν τη γνησιότητα των προϊόντων σου καθώς και με χαρτοκιβώτια ή ντουλάπες μεταφοράς με εκτυπωμένο το brand της επιχείρησης σου. Παράλληλα, ως αναπόσπαστο στοιχείο της συσκευασίας σου, δίνεις την ευκαιρία στον πελάτη σου να τις επαναχρησιμοποιήσει και, ως εκ τούτου, να διατηρήσει το brand σου μέσα στο σπίτι του, για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ικανοποιεί μία από τις πέντε αισθήσεις των πελατών σου και προσδίδει χαρακτήρα πολυτέλειας στο προϊόν σου. Υιοθετείται ως premium επιλογή από τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως, που επιθυμούν να ενισχύσουν το brand awareness και να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία στα προϊόντα τους. Οι πελάτες σου θα το λατρέψουν και η επιχείρησή σου θα κερδίσει επιπλέον ικανοποιημένους πελάτες. Εκτύπωσε το λογότυπό σου και απεικόνισε το εικαστικό της επιλογής σου σε όποιο μεταλλικό ή χρώμα Pantone επιθυμείς.
Αποτελούν την πλέον δημοφιλή επιλογή από τα fashion stores ανά τον κόσμο για να συσκευάσουν τα ρούχα τους. Μία καλής ποιότητας τσάντας, που αντέχει στο χρόνο, κερδίζει το προνόμιο να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά και ξανά από τους πελάτες σου και άρα, να του υπενθυμίζει το brand σου στην κάθε ευκαιρία. Συγχρόνως, προσφέρει ένα επιπλέον κίνητρο για να επιλέξει κάποιος την επιχείρησή σου όταν θέλει να κάνει ένα δώρο με premium χαρακτήρα. Αποτελούν τέλος, ιδιαίτερα σημαντικό παράγοντα που βοηθάει τον πελάτη σου να σχηματίσει μία θετική εντύπωση για το e-shop σου, καθώς είναι ιδιαίτερα καθαριστικός ο τρόπος με τον οποίο θα παραλάβει την παραγγελία του.
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Και τα αυτοκόλλητα είναι το «κερασάκι στην τούρτα», που χωρίς αυτό δεν νιώθεις ότι κάτι σου λείπει, αλλά όταν προστεθεί αλλάζει όλη η γευστική σου εμπειρία. Αντιστοίχως, λοιπόν, τα αυτοκόλλητα θα κάνουν το packaging του fashion store σου να ξεχωρίζει ενώ παράλληλα θα εντυπωσιάσουν τον πελάτη σου. Χρησιμοποίησε PVC ή χάρτινα αυτοκόλλητα, στις διαστάσεις, τα χρώματα και τα σχήματα που εσύ επιθυμείς
Στην Cartabianca, σου δίνουμε την ευκαιρία να επιλέξεις ανάμεσα από μία ευρεία γκάμα συσκευασιών για την επιχείρησή σου, όπως χαρτοκιβώτια μεταφοράς, courier bags, κουτιά και αξεσουάρ ένδυσης. Επικοινώνησε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες της επιχείρησής σου και να σου προτείνουμε τις λύσεις που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό και να κερδίσεις την προτίμηση των πελατών σου.
Cartabianca
Latest News
Κλέψε τις εντυπώσεις, ενίσχυσε τη φήμη της επιχείρησής σου και ανάδειξε τον premium χαρακτήρα σου με κάποιες μοναδικές αλλά απαραίτητες επιλογές σε συσκευασίες για ζαχαροπλαστεία.
Κλέψε τις εντυπώσεις, ενίσχυσε τη φήμη της επιχείρησής σου και ανάδειξε τον premium χαρακτήρα σου με κάποιες μοναδικές αλλά απαραίτητες επιλογές σε συσκευασίες για ζαχαροπλαστεία.
Η πανδημία επιτάχυνε την εξοικείωση των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές καθώς τα παρατεταμένα lockdowns και η σειρά περιορισμών πρόσβασης σε φυσικά καταστήματα, τους ανάγκασαν να […]