Η εμπειρία του πελάτη, γνωστή με τον αγγλικό της όρο ως “customer experience”, δεν είναι μία ακόμα ξενόφερτη μόδα, που αφορά αποκλειστικά high brands με premium χαρακτήρα και ελιτίστικη προσέγγιση. Απεναντίας, είναι μία προτεραιότητα για κάθε e-shop, που επιθυμεί να δημιουργήσει ένα πιστό πελατολόγιο που θα επιστρέφει ξανά και ξανά σε αυτό για τις μελλοντικές του αγορές.
Ο ανταγωνισμός, σε κάθε επίπεδο, αυξάνεται ραγδαία, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια και μετά την καραντίνα, οπότε και οι online αγορές έγιναν «δεύτερη φύση», ακόμα και των πιο παραδοσιακών καταναλωτών. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας, το 57% των Ελλήνων, φέτος τις γιορτές, θα κάνει χρήση του διαδικτύου για όλες του τις αγορές, ενώ το 45% από τους μικρότερους ηλικιακά καταναλωτές, συνεχίζει να δείχνει ξεκάθαρη προτίμηση στις online αγορές.
Οι επιχειρήσεις καλούνται πλέον να αξιολογήσουν και να επαναπροσδιορίσουν μία σειρά από ενέργειες του παρελθόντος, εφόσον επιθυμούν να αντέξουν τον ανταγωνισμό, παρουσιάζοντας δείκτες ανάπτυξης και αυξητικά ποσοστά πωλήσεων. Μεταξύ των πλέον σημαντικών, θεωρείται και η σωστή επιλογή των συσκευασιών. Γιατί θα πρέπει να ασχοληθούν με τις συσκευασίες; Διότι αποτελούν μέρος της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.
Κάθε e-shop οφείλει να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στις συσκευασίες που χρησιμοποιεί, όχι μόνο για να μεταφερθεί η παραγγελία των πελατών του με ασφάλεια, σκέψου να ερχόταν το iphone σου σε φθαρμένη και σκισμένη συσκευασία, όσο γιατί μία συσκευασία λειτουργεί πλέον ως εργαλείο για την ενίσχυση της φήμης σου και τη δημιουργία μίας στενής σχέσης με τον πελάτη σου.
Στην αγορά, έχουν κάνει την εμφάνισή τους πολλοί και διαφορετικοί τύποι συσκευασίας όπως κουτιά με μαγνήτη, κουτιά αποκλειστικά για e-shop με ή χωρίς πλαστικοποίηση, χάρτινες και πλαστικές courier bags, χαρτοκιβώτια για μεγαλύτερα προϊόντα, χαρτιά αφής που προσφέρουν μία αίσθηση πολυτέλειας, αυτοκόλλητα και κονκάρδες ασφαλείας που χαρίζουν υπεραξία στο εκάστοτε προϊόν και κατ’ επέκταση και στο brand σου.
Έχεις την ευκαιρία να επιλέξεις τη συσκευασία που ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις του δικού e-shop, στο budget που επιθυμείς να δαπανήσεις και στην αισθητική που θέλεις να αναδείξεις. Στην Cartabianca διαθέτουμε μία ευρεία γκάμα ειδών συσκευασίας που θα απογειώσουν την εμπειρία του πελάτη σου, ενώ η καταρτισμένη ομάδα μας θα σε καθοδηγήσει στην επιλογή της κατάλληλης συσκευασίας για την επιχείρησή σου.
Εδώ, όμως, θα σου δώσουμε 3 tips που θα σου φανούν εξαιρετικά χρήσιμα πριν επιλέξεις τις συσκευασίες που ανταποκρίνονται περισσότερο στις ανάγκες του e-shop σου.
Πριν προβείς σε οποιαδήποτε ενέργεια, από τη διαφήμιση έως την επιλογή της συσκευασίας, οφείλεις να γνωρίζεις το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. Διαφορετική θα είναι η προσέγγισή σου αν τα προϊόντα σου τα επιλέγει η ηλικιακή ομάδα 49+ ή οι νέοι 19-35, αν το κοινό σου είναι κυρίως γυναίκες ή αν τα προϊόντα σου πρέπει να τα στέλνεις κυρίως σε μακρινές περιοχές ανά την Ελλάδα ή τον κόσμο. Το κοινό σου λοιπόν, θα διαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό και το είδος της συσκευασίας που θα επιλέξεις για τα προϊόντα σου.
2.Η σχέση συσκευασίας – προϊόντων είναι αλληλένδετη
Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν τα e-shops, όταν έρχεται η στιγμή της επιλογής συσκευασίας, είναι να αντιμετωπίζουν τη συσκευασία ως ξεχωριστό κομμάτι από τα προϊόντα τους. Λανθασμένα κριτήρια οδηγούν σε λανθασμένες συσκευασίες που δίνουν μία αίσθηση προχειρότητας και φυσικά, καμία αξία στον πελάτη. Έχει τύχει σε όλους μας να παραλάβουμε ένα πολύ μεγάλο κουτί που κρύβει μέσα του ένα πολύ μικρό προϊόν, που το κάνει να δείχνει φτηνό, ή δύο διαφορετικές συσκευασίες επειδή ο χώρος της συσκευασίας δεν επαρκούσε για το προϊόν. Και από άποψη design και αισθητικής όμως, υπάρχουν φορές που η συσκευασία είναι παραπλανητική αναφορικά με το προϊόν, δημιουργώντας μία σύγχυση στον πελάτη που οδηγεί σε απογοήτευση, σε έλλειψη ενθουσιασμού και τελικά στην επιλογή να μην ψωνίσει ξανά από το συγκεκριμένο e-shop.
3.Συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Nosto , το 75% των καταναλωτών που παρήγγειλε προϊόντα μόδας θα επιθυμούσε να τα παραλάμβανε σε συσκευασία φιλική προς το περιβάλλον. Ενώ, το 47% των καταναλωτών δήλωσε ότι θέλει οι online παραγγελίες του να έρχονται σε ανακυκλώσιμες συσκευασίες (IPC Cross Border E-Commerce Shopper Survey). Ιδιαίτερα το πιο νεαρό σε ηλικία καταναλωτικό κοινό, μπορεί να απορρίψει ένα brand εάν δεν τηρεί κάποιες τουλάχιστον βασικές προδιαγραφές που σέβονται το περιβάλλον και αποδεικνύουν την οικολογική τους συνείδηση. Το μέλλον κρύβεται στις πράσινες συσκευασίες και εσύ δεν θέλεις να μείνεις να προσκολλημένος στο παρελθόν.
Σε κάθε περίπτωση, θα ήταν ωφέλιμο για το e-shop σου να συμβουλευτείς τους ειδικούς πριν προχωρήσεις στην επιλογή των συσκευασιών για την επιχείρησή σου. Οι άνθρωποι της Cartabianca, με χρόνια εμπειρίας στο χώρο, διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις για να σου προτείνουν τις πλέον συμφέρουσες λύσεις που θα αναδείξουν το brand σου και θα ενισχύσουν την αξία των προϊόντων σου. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές λύσεις για συσκευασίες που καλύπτουν τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού πελάτη. Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.
Cartabianca
Latest News
«Τι αγόρασες;» είναι η πρώτη, αυθόρμητη ερώτηση που κάνει κάποιος, όταν βλέπει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να κρατάει τσάντες με ψώνια στα χέρια του. Μέσα σε […]
Κλέψε τις εντυπώσεις, ενίσχυσε τη φήμη της επιχείρησής σου και ανάδειξε τον premium χαρακτήρα σου με κάποιες μοναδικές αλλά απαραίτητες επιλογές σε συσκευασίες για ζαχαροπλαστεία.
Η πανδημία επιτάχυνε την εξοικείωση των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές καθώς τα παρατεταμένα lockdowns και η σειρά περιορισμών πρόσβασης σε φυσικά καταστήματα, τους ανάγκασαν να […]