Packaging ή αλλιώς ένας «άσσος στο μανίκι σου». Θα τον ρίξεις ή απλώς θα αφήσεις τον ανταγωνιστή να στα πάρει όλα;
Τα τελευταία χρόνια η συμπεριφορά των καταναλωτών καθώς και ο τρόπος αλληλεπίδρασής τους με τα εκάστοτε brands έχει επαναπροσδιοριστεί και νέοι άτυποι κανόνες αναδιαμόρφωσαν τη μακροβιότερη σχέση, αυτή μεταξύ πελάτη και επιχείρησης.
Η πανδημία, οι αλλαγές που επέφερε στην καταναλωτική συμπεριφορά και ο έντονος ανταγωνισμός που προέκυψε από την εισροή στο e-commerce εκατοντάδων επιχειρήσεων έκαναν σαφές ότι για να αποκτήσεις μία θέση στο «καλάθι» του καταναλωτή θα πρέπει να χτίσεις μαζί του μία σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης. Σίγουρα έχεις αντιληφθεί τη στροφή της συζήτησης προς έννοιες όπως «customer retention», «customer satisfaction» και «customer experience».
Στο κάτω-κάτω κάθε υγιής επιχείρηση που επιθυμεί να έχει μέλλον οφείλει να ενισχύσει το πελατολόγιο της με «repeaters», αγοραστές δηλαδή που δύσκολα θα πρόδιδαν τη σχέση σας κάνοντας κλικ στο e-shop του ανταγωνιστή.
Υπάρχουν πολλά tips & tricks, για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σου, εδώ όμως θα μιλήσουμε για τη σημασία του packaging. Έναν άσσο που κρύβεις στο μανίκι σου και τον φανερώνεις την πιο καθοριστική στιγμή, τη στιγμή που ο πελάτης σου παραλαμβάνει το προϊόν που έχει αγοράσει.
Το 52% των καταναλωτών που αγοράζει online αναφέρει ότι είναι πιο πιθανό να επαναλάβει μία αγορά από ένα brand που παραδίδει τις παραγγελίες του σε premium packaging ενώ το 50% αναφέρει ότι είναι πιο πιθανό να συστήσει ένα brand σε φίλους του όταν το προϊόν που παρήγγειλε έρχεται σε branded συσκευασία (source: drupa.com).
Σκέψου άλλωστε ότι οι παραγγελίες σου μπορεί να κάνουν μέρες ή σε κάποιες περιπτώσεις εβδομάδες για να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους. Με μία εντυπωσιακή συσκευασία ευχαριστείς τον πελάτη σου για την επιλογή και την αναμονή του, αποδεικνύεις ότι έχεις κάνει το extra mile για αυτόν και βάζεις τα θεμέλια για μία σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.
Την ίδια στιγμή το 40% των καταναλωτών θα κοινοποιήσει στα social media μία φωτογραφία της συσκευασίας αν αυτή ήταν μοναδική ή branded (source: Dotcom Distribution) και το 55% των ανθρώπων που παρακολουθεί unboxing videos ισχυρίζεται μέσα από αυτά πείστηκε να προβεί σε αγορά (source: Dotcom Distribution).
Μία επένδυση στη συσκευασία λοιπόν, θα σε βοηθήσει αφενός να ενισχύσεις τη φήμη της επιχείρησής σου και αφετέρου να δημιουργήσεις μία πιο προσωπική επαφή με τους καταναλωτές σου. Οι πελάτες σου θα έχουν κάθε λόγο να μιλούν για εσένα, να συζητήσουν με φίλους τους για την εμπειρία τους και να οικειοποιηθούν το brand σου. Δημιουργείς ambassadors της επιχείρησής σου με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να σε εμπιστευτούν πιο εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά.
Έχεις μία τελευταία ευκαιρία για να κάνεις εντύπωση και να μείνεις χαραγμένος στο μυαλό του καταναλωτή: τη στιγμή που παραλαμβάνει το προϊόν σου. Θα την αφήσεις να πάει χαμένη;
Οι άνθρωποι της Cartabianca μπορούν να σε βοηθήσουν να αφηγηθείς την ιστορία του brand σου μέσα από ποιοτικό και προσωποποιημένο packaging. Ανακάλυψε τις επιλογές σου και πρόσφερε στους πελάτες σου έναν επιπλέον λόγο να μιλούν για σένα.
Cartabianca
Latest News
Κλέψε τις εντυπώσεις, ενίσχυσε τη φήμη της επιχείρησής σου και ανάδειξε τον premium χαρακτήρα σου με κάποιες μοναδικές αλλά απαραίτητες επιλογές σε συσκευασίες για ζαχαροπλαστεία.
«Τι αγόρασες;» είναι η πρώτη, αυθόρμητη ερώτηση που κάνει κάποιος, όταν βλέπει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να κρατάει τσάντες με ψώνια στα χέρια του. Μέσα σε […]
Κλέψε τις εντυπώσεις, ενίσχυσε τη φήμη της επιχείρησής σου και ανάδειξε τον premium χαρακτήρα σου με κάποιες μοναδικές αλλά απαραίτητες επιλογές σε συσκευασίες για ζαχαροπλαστεία.