Μύρισαν… Χριστούγεννα! Οι πρώτες ενδείξεις ότι η αγαπημένη περίοδος μικρών και μεγάλων είναι πολύ πιο κοντά από ό,τι νομίζεις, κάνουν την εμφάνισή τους. Στα καταστήματα ξεφυτρώνουν ήδη τα πρώτα χριστουγεννιάτικά είδη, οι βιτρίνες ανά τον κόσμο αποκτούν δειλά-δειλά τον εορταστικό ρυθμό της περιόδου και οι επιχειρηματίες ήδη σκέφτονται τις ενέργειες που θα προσελκύσουν τους πελάτες τους.
Αν νιώθεις ότι κάτι μάλλον πηγαίνει λάθος και ότι είναι πολύ νωρίς, ως επιχειρηματίας, να σκέφτεσαι από τώρα την πιο λαμπερή εποχή του χρόνου, τότε είμαστε εμείς εδώ για να σου υπενθυμίσουμε ότι το 76% των brands προετοιμάζονται για τα Χριστούγεννα την περίοδο Οκτώβρη με μέσα Νοεμβρίου. Και έχουν 3+1 πολύ σημαντικούς λόγους να το κάνουν.
Ο λόγος Νο1 σχετίζεται με τα λάθη και τις απερίσκεπτες επιλογές που μπορεί να κάνεις εάν αφήσεις για τελευταία στιγμή τις εορταστικές σου ετοιμασίες. Σε περίοδο πανικού και ανάγκης, θα κληθείς να πάρεις επιπόλαια και υπό πίεση πολύ σημαντικές αποφάσεις που ενδέχεται να καθορίσουν τη φήμη και το κύρος του brand σου. Τώρα όμως, λίγο πριν τη μεγάλη έκρηξη παραγγελιών, είναι η κατάλληλη περίοδος για να προετοιμαστείς οργανωμένα και αποτελεσματικά. Έτσι λοιπόν, μεταξύ άλλων, οι επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν τη διαφορά, αναζητούν τις επιλογές τους σε εορταστικές συσκευασίες για το ηλεκτρονικό ή το φυσικό τους κατάστημα. Είτε πρόκειται για κουτιά και φακέλους είτε για τσάντες και χαρτιά αφής , σκέψου προσεκτικά πώς θα συνδέσεις πιο αποτελεσματικά το brand σου με την πιο όμορφη περίοδο του χρόνου.
Μην ξεχνάς επίσης, και περνάμε στον λόγο Νο2, ότι η πανδημία έδωσε ένα πολύ εντατικό μάθημα σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, όσον αφορά τον τρόπο που γίνονται ή θα πρέπει να γίνονται στο μέλλον οι αγορές. Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις των προϊόντων έχουν κινητοποιήσει πλέον τους καταναλωτές να προνοούν για τις ανάγκες τους σε δώρα μεγάλο χρονικό διάστημα νωρίτερα. Με τον τρόπο αυτό, νιώθουν ασφαλείς ότι η παραγγελία τους θα φτάσει έγκαιρα στον προορισμό της. Φρόντισε λοιπόν το χριστουγεννιάτικο δώρο που παρήγγειλαν – νωρίτερα φέτος- να φτάσει σε μία ωραία και εορταστική συσκευασία που θα τους εκπλήξει ευχάριστα και θα τους βάλει σε κλίμα Χριστουγέννων. Θα πρέπει βέβαια να έχεις προνοήσει και εσύ σε απόθεμα από χριστουγεννιάτικες συσκευασίες για το κατάστημά σου.
Έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για την ιερή στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας που διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό την τελική εικόνα του εκάστοτε καταναλωτή για το brand σου. Ο λόγος Νο3 σχετίζεται λοιπόν με το γεγονός ότι μία προσεκτικά σχεδιασμένη, εορταστική συσκευασία άριστης ποιότητας θα ενθουσιάσει τον πελάτη σου ο οποίος θα αξιολογήσει θετικά την εμπειρία του με το κατάστημά σου και στη συνέχεια θα την επικοινωνήσει με τους φίλους και τους γνωστούς του. Μην υποτιμάς ποτέ τη δύναμη του “word of mouth”.
Και φτάνουμε στον λόγο Νο4 που περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που θα προγραμματίσεις για την περίοδο προκειμένου να προωθήσεις την επιχείρησή σου. Από αυτές, δεν λείπουν και οι συνεργασίες σου με influencers. Είτε πρόκειται για nano, micro ή macro influencers, εστίασε την προσοχή σου όχι μόνο στην επικοινωνία των προϊόντων σου ως η ιδανική επιλογή για δώρο αλλά και στις υπέροχες συσκευασίες που χρησιμοποιείς. Πολλά brands τείνουν να αγνοούν την αξία μίας τέλειας, εορταστικής συσκευασίας. Όμως τα Χριστούγεννα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με μοναδικά πακέτα και τσάντες, όλα τοποθετημένα κάτω από τα Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Χάρισε στους υποψήφιους πελάτες σου έναν ακόμα λόγο να σε προτιμήσουν: όμορφα δώρα όμορφα συσκευασμένα. Όσο πιο νωρίς το γνωρίζουν, τόσο πιο σίγουρος μπορείς να είσαι ότι θα σε επιλέξουν έναντι του ανταγωνισμού.
Στην Cartabianca σου δίνουμε την ευκαιρία να δημιουργήσεις τη δική σου μοναδική συσκευασία χωρίς περιορισμούς σε υλικά, χρώματα, επεξεργασίες και διαστάσεις. Αναζήτησε τις επιλογές σου σε συσκευασίες για e-commerce, χειροποίητες τσάντες, βιομηχανικές τσάντες, κουτιά, χαρτιά αφής, αυτοκόλλητα και υφασμάτινα προϊόντα.
Cartabianca
Latest News
Κλέψε τις εντυπώσεις, ενίσχυσε τη φήμη της επιχείρησής σου και ανάδειξε τον premium χαρακτήρα σου με κάποιες μοναδικές αλλά απαραίτητες επιλογές σε συσκευασίες για ζαχαροπλαστεία.
«Τι αγόρασες;» είναι η πρώτη, αυθόρμητη ερώτηση που κάνει κάποιος, όταν βλέπει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να κρατάει τσάντες με ψώνια στα χέρια του. Μέσα σε […]
Κλέψε τις εντυπώσεις, ενίσχυσε τη φήμη της επιχείρησής σου και ανάδειξε τον premium χαρακτήρα σου με κάποιες μοναδικές αλλά απαραίτητες επιλογές σε συσκευασίες για ζαχαροπλαστεία.